reede, 14. september 2018

Õpileping

Teema:

Soovin õppida tehnoloogia uusi võimalusi ning arendada oma haridustehnoloogilisi pädevusi. Samuti arvan, et minu erialale tuleb kasuks uute ja huvitavate tehnoloogiliste vahendite kasutus oskus.


Eesmärgid:

Minu eesmärkideks on õppida uusi teadmisi IKT valdkonnas. Arvan ka, et neid teadmisi saan tulevikus kasutada ka väikeste lastega, õpetades neile huvitavaid ja õpetlike võimalusi IKT vahendeid kasutades.


Strateegiad:


Oma eesmärgid saavutan sellega, kui käin  kõigis loengutes korralikult kohal ja õpin igapäev midagi uut. Eesmärgid olen täitnud siis, kui olen oma kodutööd õigeaegselt ja korrektselt ära teinud ning õppinud ka enda vigadest.


Vahendid/ressursid


Kasutan kindlasti materjale, mida on õppejõud minuga jaganud. Samuti nende materjalide töötlemiseks kasutan ma arvutit ja selle võimalus, et õppimine oleks kergem. Kindlasti teen koostööd ka enda kursusekaaslastega.


Hindamine:


Oma eesmärgid olen saavutanud siis, kui olen käinud kõikides loengutes, teinud ära kõik tööd, töödelnud läbi kõik materjali ning olen sooritanud oma eksamid positiivselt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar